Wakacyjna wyprawa na zamek do Darłowa :)

Po długiej przerwie udało nam się zorganizować wyprawę na Zamek Książąt Pomorskich w Darłowie.

Jest to jedyny w Polsce nadmorski gotycki zamek  z wieżą o wysokości 24 m. W zamku można zwiedzić dawną kaplicę, a w samym muzeum znajdują się stare szafy gdańskie, orientalne kolekcje oraz portrety zachodniopomorskich książąt. Za murami zamku znajduje się rzeka Wieprza, przy niej stary młyn wodny, a po drugiej stronie stoi kościół gotycki św. Jerzego z XV wieku.

Dla uczestników naszej wyprawy wieża zamkowa okazała się ekstremalna, natomiast sala  zabaw średniowiecznych sprawiła dzieciom dużo radości. Zwiedziliśmy także salę tortur czarownic, po czym zrobiliśmy wspólne zdjęcie na dziedzińcu zamkowym.

W dalszej części naszej wycieczki  wyruszyliśmy do Darłówka, gdzie największą atrakcją była plaża  odgrodzona od fal Bałtyku większymi kamykami, dzięki czemu każdy mógł zażyć bezpiecznej kąpieli.

To był cudowny dzień, ale niestety za krótki. Nie udało się zobaczyć wszystkich atrakcji, ale mamy nadzieję że uda nam się zorganizować w przyszłości jeszcze jedną wycieczkę w te okolice.

Wycieczka była zorganizowana w ramach projektu "Taniec i muzyka – edycja 2022’’

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Borzytuchomiu, gdzie spotkaliśmy się z ks. Januszem Pawlakiem - byłym proboszczem naszej parafii.

Cudowny dzień spędzony z dziećmi i rodzicami, warty powtórzenia :)

Dziękuję :)

Zapisz siędo naszego newslettera!

Do góry

Nasza strona korzysta z plików cookies!Korzystamy z ciasteczek wyłącznie, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie strony oraz w celach statystycznych. Możesz w każdej chwili zmienić preferencje ciasteczek dla witryny w ustawieniach Twojej przeglądarki.